Дузанагӣ ва паёмадҳои он
Осудагӣ на дар молу сарват будааст...
Ман ҳам дар донишгоҳ таҳсил мекардам ва дар як қаҳвахона чун пешхизмат кор мекардам. Вақте, ки ҳомила калон шуд дигар ба кор намбаромадам. Шавҳарам ҳар рӯз меомад аз ҳолам хабар мегирифт.
Боре занаш ба ман занг зад ва хост дигар думболи шавҳарашро нагирам ва аз ӯ канор ҷӯям. Вагарна маро ба суд медиҳад ва ба мақомоти дахлдор шикоят мекунад. Ман ҳайрон мондам чун шавҳарам мегуфт, ки занам бохабар аст. Хуллас баъди ин моҷароҳо шавҳарам ҳам аз омадан худдори мекарду аммо бо сабаби ҳомиладориам ба ман маблағ ва кам кам озуқаворӣ харид мекард.
Хуллоса аз рӯи гуфтаи коршинос бар меояд, ки бояд пеш аз бунёд кардани оила, хуб ва ҷуқур фикр кардан лозим аст. Зеро дар Конститутсия ҳам омадааст, ки ҳар як шахс ҳуқуқи озодона ба бунёд кардан ва ҷудо шуданро дорад. Лекин барои дучор нашудан ба чунин вазъият бояд ақди никоҳи қонунӣ дошта бошанд. Зеро баъд аз ба дунё омадани кӯдак вазъият тамоман ранги дигар мегирад, чун дар мавод аз саргузашти қаҳрамонамон воқиф шудем, вазъият тамоман душвор шуду ҳалли он маҳз тариқи қонун ҳал мешавад. Муроҷиати мо барои он нафароне, ки дониста ва ё худ надониста розигии худро барои завҷаи дуюм шудан ва ё зани дуюм гирифтани ҳастанд, таъкид менамоем то аз кодекси оила ва қонунҳои лозима шинос шуда бошанд.